Create your flash banner free online آموزش قدم به قدم ثبت نام در سایت نئوباکس ( Neobux)
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )

5- ( Paypal /payza Email) این قسمت مربوط به شماره حساب اینترنتی شما یعنی شماره حساب پیپال و یا پیزاتان میباشد،. و چون شماره حسابهای پیپال و پیزا در واقع همان ایمیلی هست که موقع افتتاح حساب وارد میکنید، اینجا هم بایستی ایمیل پیپال و یا پیزا را وارد کنید .

 تذکر مهم: اگرشماره حساب یا همان ایمیل پیپال و یا پیزا دارید دراین کادروارد کنید واگر ندارید فعلا همان ایمیل خودتان راکه درکادرشماره 4 وارد کرده ید را درهمین کادربنویسید ، بعدا که افتتاح حساب پیپال و یا پیزا کردید، میتوانید درقسمت حساب کاربریتان شماره حساب اصلیتان را وارد نمایید. اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه افتتاح حساب اینترنتی در پست های بعدی شرح داده خواهد شد.

6- ( Birth Year) یعنی سال تولد که میبایستی به تاریخ میلادی باشد اگر تاریخ تولد خودتان را به میلادی نمی دانید میتوانید ازگوگل سرچ کرده ودر سایت مربوطه مشخصات تولد سال شمسی را وارد و تاریخ تولد میلادی را بدست آورید .  

7- (Verification Cod) این کد امنیتی هست که معمولا در90% سایتهایی که میخواهید ثبت نام کنید این کد وجود دارد، و باید دقیقا همان اعداد وارقامی را که میبینید درکادرروبروش وارد کنید. دربعضی ازسایتهای PTC به جای verification cod  مینویسند Image verification که آن نجا هم باید اعداد وارقام داده شده را درکادر مربوطه وارد کنید .

8- تیک زدن مربع مربوط به قبول کردن قوانین سایت. معمولا درهر سایت PTC که میخواهید ثبت نام کنید، در آخر فرم این مربع رو میبینید که جلوش یک جمله انگلیسی نوشته شده است . معمولا ترجمه فارسی این جمله در همه سایتها به این معنی است که شما با زدن تیک این مربع ، قوانین و شرایط سایت را قبول دارید . پس فراموش نکنید که این تیک را بزنید . در بعضی از سایتها به جای این تیک یک منوی کشویی به شما میدن که دو تا گزینه داره یکی اینکه نوشته با قوانین موافقم ( I accept  یا I agree ) و گزینه دوم این هست I do not agree  یا  I do not accept که شما همان گزینه اول را انتخاب میکنید .

9- بعد ازاینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue  کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتان برود دیگر نمیتوانید مجدد حساب باز کنید )

  مرحله دوم : چک کردن ایمیل و وارد کردن کد دریافت شده از طریق سایت 

  •  بعد از اتمام فرم ثبت نام وارد یک پنجره جدیدی میشوید که نوشته شده ثبت نام شما به اتمام رسید و یک کد به ایمیلتان ارسال کردیم ،(مثل تصاویر زیر)   ایمیلتان را بازکرده آن کد نوشته شده را از داخل ایمیلتان کپی ودر کادرمربوطه وارد نمائید و در قسمت تائید کد ، هر عدد و حروفی را که میبینید در قسمت مربوطه نوشته و باید روی Finish Registration  کلیک کنید . ثبت نام شما در سایت نئوباکس به اتمام رسیده است تبریک میگویم ، شما الان یک حساب در سایت نئوباکس دارید و میتونید وارد حسابتان شوید و با کلیک بر روی اگهی ها درآمد کسب کنید .


 

منبع :    www.mytopptc.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گروه نویسندگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 208821
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی